Royal Black

Assalamualaikum WBT ! Call me IEJA kecik . I'm 16 years old now . I'm studying at Kuantan Integrated Boarding School . I'm from Temerloh . ♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Ieja

USAHA LAGI !
Sunday 6 January 2013 | 05:58 | 0 comments

Setiap yang berlaku ada hikmah nya .



* renung-2 kan ayat suci di atas , okay .


* jangan berputus asa , tau .

Kata-2 dan ayah suci di atas tu lah selalu aku guna bila aku hampir berputus asa . Tahun lepas kan dapat result PMR , keputusan aku agak teruk jugak . Tapi parent dan kawan-2 aku selalu cakap , " setiap yang berlaku ada hikmah , mana tahu SPM nanti keputusan kau membanggakan . " Aku rasa ada betul jugak apa mereka cakap . Aku kena bersyukur dan terima keputusan yang aku dapat . Tak semua apa yang kita nak , kita dapat , kan ? Allah SWT uji manusia tu atas kemampuan dia . So , kita kena lah terima hakikat itu . Aku akan belajar sungguh-2 untuk SPM . In syaa Allah . Aku nak membanggakan parent aku atas kejayaan aku . Yelah , mana ada parent yang tak nak tengok anak berjaya kan . :)

* Alhamdulillah atas apa KAU berikan kepada aku . 



Old things | New things