Royal Black

Assalamualaikum WBT ! Call me IEJA kecik . I'm 16 years old now . I'm studying at Kuantan Integrated Boarding School . I'm from Temerloh . ♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Ieja

ISTANBUL , TURKEY .
Sunday 6 January 2013 | 04:11 | 0 comments


*cantik , kan ? teruja bila tengok .


*di dekat dalam . lagi cantik !


* cerita ni lah yang membuat aku minat dengan ISTANBUL !

Okaayy , cantik tak gambar-2 tu ? Mesti lah kan . Aku teringin nak pergi sana . Tempat tu menarik minat aku lah nak pergi sana tapi jauh , dekat TURKEY . But , ada someone ni cakap , kalau ada jodoh jumpa lagi bila besar , he want me go there with him . Dia kata dia belanja .Haha . Aku tahu tu cuma gurauan tapi aku harap satu hari aku pergi ke sana . Termasuk dalam list impian aku , tau . Kalau lah dapat pergi sana ... Alangkah indah nya mata ni melihat kecantikan ISTANBUL ,kan . Awak , saya sayang awak ! <3

* berangan je lebih aku ni . tak pe , aku kena berusaha untuk mencapainya .



Old things | New things