Royal Black

Assalamualaikum WBT ! Call me IEJA kecik . I'm 16 years old now . I'm studying at Kuantan Integrated Boarding School . I'm from Temerloh . ♥



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Ieja

HARAPAN .
Sunday 6 January 2013 | 06:28 | 0 comments

I WANT TO BE .... 



* class tak ? huhu . 

Aku minat nak jadi forensic ni sejak umur aku 12 tahun . Forensic ni kerja dia agak mencabar sebab asyik tengok mayat dan paling tak suka ialah darah ! Geli aku bila tengok darah tu . Tapi tak pe , aku kena usahakan jugak supaya aku tak takut darah lagi . Aku nak jadi ahli forensic bahagian makmal . Okay tak ? Jarang lah jugak tengok darah nyer . Huhu .


 * favourite movie ! CSI .. 


                                                                 * jangan masuki kawasan ini . haha .



* antara barang-2 nya . cool tak ?

Aku harap , one day I will become a SUCCESSFUL FORENSICS !! :D

* kecil-2 cili padi , tau . really hope it ! 





Old things | New things